Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش كودك ، فرش بادوام ، فرش ضدحساسيت ، فرش زيبا ، فرش جذاب ، فرش نرم و راحت فرش كودك ، فرش بادوام ، فرش ضدحساسيت ، فرش زيبا ، فرش جذاب ، فرش نرم و راحت

فرش افشان کاشان

ويژگي هاي فرش عروسكي

فرش كودك قالي كاشان

كودكان يكي از بهترين موجود آفريننده شده توسط خداوند مي باشند كه قبل از به دنيا آمدنشان والدين تدارك بسياري را براي آنها مي بينند. از جمله يك اتاق زيبا كه تشكيل شده از سر.يس خواب كودك، پرده متناسب با فضاي اتاق، اسباب بازي هاي گوناگون و... كه تكميل كننده اين فضا فرش متناسب با دكوراسيون اتاق كودك مي باشد. در اين مقاله شما را با ويژگي هاي فرش اتاق كودك آشنا خواهي كرد.

ويژگي هاي فرش كودك

يكي از مهم ترين مسائل در انتخاب فرش عروسكي الياف به كار برده شده در اين فرش مي باشد. چرا كه الياف با كيفيت در فرش كودك باعث حفظ سلامتي فرزند شما مي شود. همان طور كه مي دانيد كودكان مدت زمان زيادي را صرف بازي كردن بر روي زمين مي كنند كه تماس مستقيمي را با فرش دارند. از آنجايي كه پوست و ريه كودكان در ابتداي تولد بسيار حساس و آسيب پذير مي باشد، الياف بي كيفيت باعث خطر در سلامتي كودك مي شود. در اكثر مواقع فرش هاي كودك از الياف پلي استر و پلي پروپيلن توليدم ي شوند. از ويژگي هاي اين الياف مي توان به ضد حساسيت بودن آن و همچنين نرم و لطيف بودن بافت فرش اشاره كرد. اين الياف پرزدهي نداشته و از ايجاد مشكلات تنفسي در كودكان جلوگيري مي كند.

ايده طرح در فرش دخترانه و پسرانه

فرش دخترانه توليد شده از شخصيت هاي محبوب در كارتون دختران مي باشد كه اكثر شخصيت اصلي آنها دختر مي باشد. در اكثر مواقع دختران از طراحي هاي پرنسس كوچولو، دختر توت فرنگي و همچنين كارتون السا استقبال مي كنند و اين نمونه ها از پرفروش ترين طراحي ها در فرش كودك مي باشد.

اما شخصيت پسران متفاوت از دنياي دخترانه مي باشد. در اكثر مواقع پسران به دنبال فرشي با طراحي ضخصيت هاي ابر قهرمان، ماشين ها و حيوانات بوده و از اين نمونه ها استقبال زيادي مي كنند.

لازم به ذكر است امروزه ايده هايي مبني بر خلاقيت و سرگرمي براي كودكان طراحي شده است. والديني كه به دنبال تشويق خلاقيت در كودكان خود هستند مي توانند اين فرش ها را خريداري كنند كه شامل آموزش زبان انگليسي و ... مي باشد.

رنگ فرش اتاق كودك

در ابتدا به اين نكته توجه داشته باشيد كه رنگ و شخصيت انسان رابطه مستقيمي را با يك ديگر دارد. پس قبل از انتخاب، مقاله اي مبني بر روانشناسي رنگ ها را مطالعه كنيد. اين مقاله به شما كمك مي كند يك انتخاب درست را داشته باشيد. در مرحله دوم به رنگ هاي استفاده شده در دكوراسيون اتاق دقت كرده و فرشي هماهنگ با آن فضا را انتخاب كنيد. هرچند كه امروزه براي روحيه ي شاد كودكان از تمام رنگ هاي زيبا در فرش كودك استفاده مي شود. كه بايد هارموني نزديكي با رنگ سرويس خواب كودك، پرده ها، رنگ آميزي ديوار و ... داشته باشد.

لازم به ذكر است اين موارد در صورتي قابل انجام است كه سن فرزند شما به گونه اي نيست كه قدرت انتخاب و تصميم گيري داشته باشد. اگر سن فرزندتان به صورتي است كه مي تواند انتخاب درستي را داشته باشد، حق انتخاب را به خودش داده تا با توجه به علاقه و سليقه اش فرش مورد پسندش را انتخاب كند.

فرش هاي كودك در تمامي سايز هاي استاندارد و غير استاندارد بافت مي شود كه از بارزترين آنها مي توان به فرش 2 متري، فرش 4 متري و فرش 6 متري اشاره داشت.

فرش ماشيني كاشان

با مراجعه به سايت معتبر قالي كاشان مي توانيد تنوع بسياري را در فرش كودك مشاهده كرده و بهترين انتخاب را براي كودك خود داشته باشيد. يكي از ويژگي هاي فروشگاه قالي كاشان قيمت مناسب انواع فرش ماشيني و همچنين ارسال رايگان محصول به سراسر ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/1/11 ساعت: ۱۲ توسط:bestcarpet :